Business Boosters

Even if you're on the right track, you’ll get run over if you just sit there

Get your ass kicked!

Een Blueberry Business Booster is onze persoonlijke manier om je verder te helpen ontwikkelen en groeien als virtual assistant. Een vriendelijke schop onder je achterwerk om je te motiveren, nieuwe inzichten te geven en te zorgen dat jij verder komt. Het is leuk, het is spannend en het kost niets.

Hoe werkt het?

Wil je deelnemen aan een Blueberry Business Booster? Maak direct een gratis account aan en krijg toegang tot ons volledige aanbod. 

De dagelijkse opdrachten zorgden direct voor resultaat, het werkt gewoon echt!

"De ondernemer die aan zijn/haar online zichtbaarheid werkt. Ik weet het, het is een steeds terugkerend onderwerp. Je start en bruist van energie maar er komt wel erg veel op je pad. En dan die hoeveelheid nieuwsbrieven en posts die allemaal gaan over online zichtbaarheid. Je zou al de lust verliezen...

Maar toen kwam ik de Productivity Challenge van Blueberry Dynamic tegen. Er is al een geweldige energiestroom binnen de community van Blueberry Dynamic, die is nu met het forum nóg meer zichtbaar. Die challenge kan ik echt aanbevelen. Gedurende 5 dagen ontving ik een opdracht. Er stonden duidelijke aanwijzingen in en vooral meetbare voordelen. De opdrachten werden met de dag uitdagender. Dat hoort bij een challenge. En wat bleek? Door de challenge aan te gaan en gelijk de dagelijkse opdracht uit te voeren, kwam er meteen resultaat. Ik kreeg meer persoonlijke reacties en heel enthousiast ook nog! Mijn posts worden beter gelezen door de tips die ik uit de challenge leerde. Moeilijk is het niet, eerlijk gezegd denk ik dat hiermee zelfs de basis voor mijn social media strategie wordt gelegd.

Je investering is vooral tijd en serieuze aandacht om de opdrachten uit te voeren. Je winst is dat je leert met welke stappen je je zichtbaarheid vergroot, kleine én grotere stappen. En het werkt."

Oef, die online zichtbaarheid, wat blijf ik dit spannend vinden om te doen

"De afgelopen week heb ik de “Boost je online zichtbaarheid challenge" van Blueberry Dynamic gevolgd. Door de inspirerende en motiverende woorden van Thamara heb ik elke dag aan mijn online zichtbaarheid gewerkt. De opdrachten waren duidelijk en praktisch waardoor je geen excuus meer kon hebben om de opdrachten niet uit te voeren. Ik heb geleerd dat naast het plaatsen van een bericht er nog andere mogelijkheden zijn om zichtbaar te zijn. Je kan met kleine stapjes de drempel verlagen en jezelf laten zien en vooral ook jezelf zijn.

Deze challenge heeft mij uit mijn comfortzone gehaald, zelfvertrouwen gegeven, leuke (nieuwe) contacten en gesprekken gebracht. Ik ga de komende tijd met ietsjespietsje meer zelfvertrouwen en vooral energie aan de slag met mijn online zichtbaarheid."

Veel tips die anders zijn dan de standaard adviezen

"Als opstartende VA heb ik meegedaan aan de 5-daagse challenge Boost je online zichtbaarheid. In eerste instantie wilde ik niet meedoen, omdat ik nog in opleiding ben en dus nog niet 'live'. Achteraf ben ik blij dat Thamara me toch heeft overtuigd om mee te doen. De challenge heeft veel tips opgeleverd hoe je jezelf online zichtbaar kunt maken, afgezien van het standaard advies van alleen content creëren en publiceren. Dit biedt veel perspectief en geeft me meer vertrouwen voor de mogelijkheden om klanten te kunnen vinden. De tips zijn vrij simpel toe te passen en het is iets wat je continu kunt blijven herhalen. Ik ben al begonnen met het uitvoeren ervan en de reacties zijn erg leuk. Je merkt dat mensen dit waarderen. Dus achteraf ben ik erg blij dat ik heb meegedaan aan deze challenge. In de tussentijd ga ik verder met de opleiding en volg ik zoveel mogelijk deze tips tussendoor. Blueberry Dynamic, bedankt voor deze leuke challenge."

Een metamorfose ondergaan dankzij Lior en het platform, wat ben ik blij

Toen ik op het forum de mogelijkheid zag dat Lior mijn website uitgebreid kon reviewen heb ik daar vrij snel op gereageerd. Mijn twijfel zat eventjes bij het feit dat ook de kritiekpunten voor iedereen leesbaar waren, dat vond ik best spannend. Ik was gauw over de twijfel heen. Mijn website was ten tijde van de review een jaar in de lucht. In samenwerking met een vormgever (die ook mijn naam heeft bedacht en mijn logo en huisstijl heeft ontworpen) en een professionele websitebouwer kwam mijn site tot stand. Ik wilde heel graag ‘wat anders’, niet de standaard teksten en écht mijn doelgroep aanspreken, de beroepscommissarisen, RvT-leden, adviseurs etc. Kortom: bestuurders op niveau. Een prachtige video van een adelaar en een poëtische tekst kwam op de homepagina. De bestuurders hebben het overzicht en ik ben de thermiek, hun dragende kracht. Deze stijl werd verder doorgevoerd op mijn website met originele en mooie teksten en vormgeving.
Echter door voortschrijdend inzicht, reacties op mijn website én het feit dat mijn ideale potentiële opdrachtgevers moeilijk bereikbaar zijn en al zeker niet via de website naar mij toekomen, kwam ik tot de conclusie dat het anders moet. Duidelijker, de teksten waren prachtig, maar niet iedereen begreep het meteen. Ik wilde een boodschap uitzenden voor een breder publiek, maar toch ook trouw blijven aan mijn droomopdrachtgever. Maar hoe dan? En toen zal ik het aanbod op het forum van Blueberry Dynamic.

Ik kreeg een ontzettend uitgebreide review terug van Lior, over alle aspecten van mijn website. Lior begreep de boodschap wél en was enthousiast over de creativiteit, inhoud en symboliek van de website. De kritiekpunten zaten vooral op het technische vlak, ‘onder de motorkap’. Wat superfijn dat Lior zoveel tijd gestoken heeft om mijn website kritisch te bekijken en er zo’n uitgebreide review over te schrijven! Dit was voor mij aanleiding om weer eens op bezoek te gaan bij mijn websitebouwer. De technische- en veiligheidsaspecten moesten opgelost worden en ik wilde een duidelijkere boodschap communiceren voor een breder publiek, zonder al te veel concessies te doen aan de creativiteit en originaliteit van de site.

De nieuwe website is in de lucht! Veel van het goede is bewaard gebleven, maar de website heeft echt wel een metamorfose ondergaan. Mede dankzij Blueberry Dynamic, het forum en Lior. Thanks!