De Blueberry VA Academy

Waar vrijheid en werk één worden

Door Thamara Zijlstra

Gerenommeerd Virtual Assistant Coach Voor Ambitieuze Vrouwen
Vragen? Stuur mij een appje:
06-23813931

700+ leden & een Missie!

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

In juli dacht ik nog dat deze zomer totaal anders zou zijn dan andere jaren, zo knetterdruk was het, maar in augustus leek alles even normaal. Iedereen was vrij of op vakantie, in ieder geval niet online. Wij hebben gewoon doorgewerkt, zijn diep in hele gave projecten gedoken. Maar we hebben ook spontaan wat langzamer aan gedaan en met hier en daar dagen waarop de computer niet eens aanging. We hebben gebrainstormd en buiten gespeeld, podcast interviews gegeven en in de zee gesprongen, ideeën uitgewerkt en avonturen beleefd. 

Ondanks de relatieve rust van de zomer is er zowel voor als achter de schermen veel gebeurd. De community groeit en groeit en groeit, het is echt helemaal te gek. In mijn update eind juli schreef ik nog enthousiast dat we bijna 500 leden hadden. Nu hebben we 700+ leden. Dat is een dikke 200 nieuwe leden in 1 (rustige) maand!

We zijn dolblij dat je zo enthousiast bent over het all-in-one platform en graag deel uitmaakt van deze dynamische plek waar virtual assistants en ondernemers elkaar direct ontmoeten. Want de impact is groot, misschien zelfs groter dan je je realiseert.

Een missie, jij en wij
Wij doen er natuurlijk alles aan om jou en je werk echt vooruit te helpen. En als we kijken naar de hoeveelheid mensen die binnen no-time via het forum al nieuwe klanten hebben gevonden en andere waardevolle connecties en kennis hebben opgedaan dan lukt dat goed. Maar we hebben met z'n allen ook een andere missie, jij en wij.

Samen kunnen we de beroepsgroep van de virtual assistant verder ontwikkelen en op de kaart zetten. Alleen als we ons actief verenigen zoals we nu doen kunnen we een impact maken die niemand van ons alleen zou kunnen. Dat is groots. 

Miss corona is de leukste niet, maar ze heeft een enorme boost aan het VA vak gegeven. Zzp'ers en bedrijven willen in sneltreinvaart digitaliseren. Daar moeten we met z'n allen vol induiken. Zoals je deze zomer in het zwembad deed. 

Wij blijven content creëren, onderzoek doen, partnerships aangaan en in contact met de media. Jij kan jezelf blijven laten zien op het forum, de community promoten binnen je netwerk en alle VA's en geïnteresseerde ondernemers persoonlijk uitnodigen.

Welkom terug van je terrasje, het strand of je achtertuin. Proost op een waanzinnig jaar voor jou, voor het vak en voor de community!

Meer updates volgen ? 

Thamara & Lior

Citeren
(@vairene)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ja, dat is echt geweldig! Gefeliciteerd ? ? 

Er is zoveel positieve energie hier te vinden. Ook als het even op persoonlijk vlak wat minder gaat. Het is een thuisbasis, zo voelt het voor mij aan, heel fijn.

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

@vairene Nou, that makes my day! Ik ben ontzettend blij dat je het zo ervaart. We zijn blij dat je er bij bent. 

BeantwoordenCiteren

De grootste VA community van Nederland:

Profielfoto van Thamara Zijlstra - eigenaar van Blueberry Dynamic
Hoi, ik ben Thamara

Ben je net zo eigenwijs als ik? Creëer dan zelf je eigen droombaan. Je eigen dag indelen, werken waar je maar wilt én zelf kiezen met wie je werkt. Als virtual assistant gaat het om wat JIJ belangrijk vindt. Het is tijd om te genieten van je vrijheid. Het is tijd voor jou!

Vraag een gratis dagdroomgesprek aan

Waarom ga je geen werk doen waar je energie van krijgt en waar je écht blij van wordt?

Begin met gemak je eigen goedlopende business als Virtual Assistant (VA)

Is Virtual Assistant worden iets voor jou?

Doe de professionele VA Beroepstest

Persoonlijk Whatsapp consult

Adviesprijs:
27,95
Prijs inclusief btw.
Nu GRATIS!

Waarom zou iemand zoals jij geen leuker werk kunnen creëren?

Vraag een gratis 1-op-1 gesprek aan met mij
In een dagdroomgesprek maak ik tijd voor jou. Een persoonlijk gesprek waarin jij en jouw dromen centraal staan. Stel al je vragen en ontdek of VA worden écht bij jou past.

Stuur mij een appje:

0630944036

Stuur een mailtje naar:

klantenservice@blueberrydynamic.nl

Vul het contactformulier in: