De Blueberry VA Academy

Waar vrijheid en werk één worden

Door Thamara Zijlstra

Gerenommeerd Virtual Assistant Coach Voor Ambitieuze Vrouwen
Vragen? Stuur mij een appje:
06-30944036

Bijna 500 nieuwe leden en andere bijzondere resultaten

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Het nieuwe Blueberry platform bestaat nu bijna 3 maanden en in die korte tijd hebben we met z'n allen ongelooflijk veel bereikt, dat is fantastisch. Veel daarvan hebben jullie allemaal gezien, maar soms mis je wat. Daarnaast zijn niet alle resultaten altijd direct zichtbaar aan de voorkant. Daarom weer even een update voor jullie. 

De laatste ontwikkelingen op een rijtje:

• We zijn een kleine stap verwijdert van 500 leden, een ongelooflijk hoog aantal in zo'n korte tijd 

• Elke dag krijgen we meer nieuwe inschrijvingen

• Elke dag krijgen we bezoek van gasten die geen account hebben, maar wel enthousiast meelezen

• De top 10 contributors op het forum op het moment zijn:

1. @ingrid-s
    2. @artemis-va
    3. @dorienzwarthoed
    4. @marit
    5. @natasciaghiani
    6. @rene
    7. @powered_by_loes
    8. @emma-clark
    9. @ivanoos
    10. @sgielesen

Dankjewel voor al jullie vragen, antwoorden en hartverwarmende hulpvaardigheid. Zonder jullie allemaal zou de community niet zijn wat het is. 

• Amper twee weken geleden hebben we de nieuwe vacature service voor virtual assistants en support professionals gelanceerd en er worden nu al 5 vacatures aangeboden, waarbij 2 daarvan de juiste persoon al hebben gevonden

• @lior_mazliah heeft gratis 2 uitgebreide diepte-analyses gedaan van de websites van @toptien en @powered_by_loes, ook ontzettend waardevol voor je eigen website

• Ik ben zowel dit all-in-one platform als het VA vak actief onder de aandacht aan het brengen op social media, met name Linkedin, en veel van die bijdragen worden vele duizenden keren bekeken en tientallen keren gedeeld. De knaller was met 8.966 bezichtigingen deze post over de virtual assistant als het beroep van de toekomst

• @irisworks4you heeft 2 nieuwe klanten gekregen na de publicatie van het interview met Blueberry en schreef erover op het forum om te benadrukken hoe effectief online zichtbaarheid is voor het vinden van klanten. Iris, gefeliciteerd!

• Met gratis challenges, web reviews, persoonlijke publiekelijke profielen, social media outreach en bakken tips is er hard gewerkt aan de online zichtbaarheid van alle leden individueel en het all-in-one platform in zijn geheel

• Een hele groep vrouwen die op latere leeftijd zijn gaan ondernemen hebben elkaar hier gevonden en ervaringen uitgewisseld, te gek! @isabelhemelaar, @vairene, @ivanoos, @manu, @anneke-boekstaaf, @nicole

• Er zijn 11 nieuwe gastblogs geschreven sinds de laatste update - @susannegrt, @ingrid-s, @artemis-va, @powered_by_loes, @sgielesen, @nicole-curacao, @gaby, @tekstenletters, @marenspanjer, @countforyou

• Elke keer als ik één van de gastblogs promoot op social media komen er direct tientallen nieuwe mensen naar het forum om ze te lezen

• Er zijn veel interessante vraagstukken en echte filosofische doordenkertjes ontstaan, over de worstelingen en successen die we allemaal delen in het avontuur dat ondernemerschap is. Keep it up!

• We hebben naar jullie ideeën geluisterd en een nieuwe menubalk toegevoegd, een zoekfunctie en persoonlijke notificaties

• We hebben 4 VA's zichtbaar aan nieuwe klanten geholpen en dus aan werk en inkomen

• En er is nog veel meer gebeurd en we zijn ook weer met allemaal nieuwe dingen bezig. To be continued....

Lieve leden, deze resultaten zijn groot en het is ons niet ontgaan hoe bijzonder het is om zoveel te bereiken in zo'n korte tijd. Dankjewel voor jullie tomeloze enthousiasme en welwillendheid, jullie maken het platform voor wat het is. 

Citeren
Ingrid Serraarens
(@ingrid-s)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

@thamarazijlstra hahaha! In de top tien, daar moet op gedronken worden. En dan gebeurt er hier van alles wanneer ik ff een paar dagen niet actief ben op dit forum (maar druk met klantenzaken, vakantie voor de deur enzo....)

Note to me: vaker inloggen en meekleppen. Ik ga er ruimte voor maken in de agenda.... 

Los van dat alles, wat ONTZETTEND tof dat het forum en alles eromheen zo super aan het groeien is en dat het leeft. Echt mega gaaf. 

Nou, tot snel, ik ga nog even een paar uurtjes lekker aan de slag voor mes clients!

BeantwoordenCiteren
(@powered_by_loes)

Tijd voor een feestje ? ? 

BeantwoordenCiteren
Ingrid Serraarens
(@ingrid-s)

Geplaatst door: @powered_by_loes

Tijd voor een feestje ? ? 

Ja toch? Voor een feestje geen reden nodig! Hoe gaat t daar Loes? Vertel er eens iets over! Locatieonafhankelijk werken is zeker een topic dat hier kan!

BeantwoordenCiteren
Maren Spanjer
(@marenspanjer)

@thamarazijlstra wat heerlijk om dat allemaal te kunnen opnoemen he 🙂

Hele mooie resultaten in zo'n korte tijd.

Keep it up

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@marenspanjer @ingrid-s @powered_by_loes Thanks ladies ? Het is inderdaad een feestje waard. 

En yes Loes, helemaal met Ingrid eens, ik zou ook dolgraag je verhalen horen. In een post of gastblog? ? Niet alles hier hoeft een vraag te zijn hoor, gewoon ieders ervaringen en verhalen zijn the best!

BeantwoordenCiteren
Diana van Santen - de Bruijn
(@artemis-va)

Woooohooooo!!!

Wat een super duper mega geweldige successen!! ? ? ? 

BeantwoordenCiteren
Natascia Ghiani
(@natasciaghiani)

Gefeliciteerd iedereen met dit resultaat en met name dank aan @thamarazijlstra en @lior_mazliah voor het opzetten en promoten van dit forum. 

Groetjes vanuit een zonovergoten Sardinië ( helaas laatste dag alweer). 
Natascia

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@artemis-va Vreugdedansje!!! ? ? 

Loes Bazelmans reageerde
BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@natasciaghiani Lief, dankjewel. En geniet dan nog even heel hard van het ontzettend mooie Sardinië. 

BeantwoordenCiteren
(@susannegrt)

@powered_by_loes Ja, daar sluit ik me bij aan!

Loes Bazelmans reageerde
BeantwoordenCiteren
(@powered_by_loes)

@susannegrt @thamarazijlstra @ingrid-s ? Zelf merk ik dat ik mijn werk als VA en mijn rondreizende nomade bestaan gescheiden houd. Dus leuk om te horen dat er ook een publiek is voor de mix en hoe dat samengaat. Ik heb het onderwerp aan mijn schrijflijst toegevoegd...to be continued ? 

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@powered_by_loes Alleen als je het leuk vindt natuurlijk, maar dan heb je er duidelijk een smachtend publiek voor ?? 

Loes Bazelmans reageerde
BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

UPDATE

We hebben 506 members ? ? ? 

BeantwoordenCiteren
Elvira van Gastele
(@elviravg)

Toffe resultaten! Ik geloof dat ik wel wat vaker mag inloggen 😉

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@elviravg Haha, echt wel.

BeantwoordenCiteren
Jantine van der Tang
(@jantine)

Wauw! Doordat ik het de afgelopen weken een beetje te druk had, heb ik het forum even niet bezocht. Er valt meteen een hele inhaalslag te maken vanwege de vele berichten :). @thamarazijlstra wat gaaf dat het zo'n succes is! 

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@jantine Wat gebeurt er veel in zo'n korte tijd he. Fijn dat je er weer bent, enjoy!

BeantwoordenCiteren
(@verwijderd)

Wow! Wat een mooie resultaten @thamarazijlstra en @lior_mazliah en alle leden die hier zo actief zijn (geweest). Ik zal vanaf gister hier ook actiever aanwezig zijn en deelnemen in gesprekken. Ik geloof in de kracht van dit forum en zie er alleen maar mooie en positieve mensen op. Daar houd ik van!! ❤️ ❤️ 

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@annelieke Wat fijn om te horen. Wij zijn nu al heel blij met al je vele fijne en inhoudelijke bijdragen. Dat draagt de community, dus helemaal te gek. 

BeantwoordenCiteren

De grootste VA community van Nederland:

Profielfoto van Thamara Zijlstra - eigenaar van Blueberry Dynamic
Hoi, ik ben Thamara

Ben je net zo eigenwijs als ik? Creëer dan zelf je eigen droombaan. Je eigen dag indelen, werken waar je maar wilt én zelf kiezen met wie je werkt. Als virtual assistant gaat het om wat JIJ belangrijk vindt. Het is tijd om te genieten van je vrijheid. Het is tijd voor jou!

Vraag een gratis dagdroomgesprek aan

Waarom ga je geen werk doen waar je energie van krijgt en waar je écht blij van wordt?

Begin met gemak je eigen goedlopende business als Virtual Assistant (VA)

Is Virtual Assistant worden iets voor jou?

Doe de professionele VA Beroepstest

Persoonlijk Whatsapp consult

Adviesprijs:
27,95
Prijs inclusief btw.
Nu GRATIS!

Waarom zou iemand zoals jij geen leuker werk kunnen creëren?

Vraag een gratis 1-op-1 gesprek aan met mij
In een dagdroomgesprek maak ik tijd voor jou. Een persoonlijk gesprek waarin jij en jouw dromen centraal staan. Stel al je vragen en ontdek of VA worden écht bij jou past.

Stuur mij een appje:

0630944036

Stuur een mailtje naar:

klantenservice@blueberrydynamic.nl

Vul het contactformulier in: