Goede voornemens en business doelen 2021

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  

Wat zijn je goede voornemens voor het nieuwe jaar? Welke doelen heb je voor jezelf gesteld, business of persoonlijk? 

Het is super inspirerend dat samen te delen en van elkaar te horen. 

Citeren
Hetty Knottenbeld
(@hetty)
Nieuw
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Privé:
Schoonmaakhulp in huis! Haha, dat blijft echt steeds vaker liggen. In de 'kerstvakantie' (2 jonge kinderen thuis) heb ik behoorlijk huis-gehouden, maar om daar mijn vakanties mee te vullen ben ik wel klaar mee. 

Ook zou ik graag verhuizen naar buiten Amsterdam (wel omgeving / provincie utrecht) apart van de vader van mijn kinderen. 

Zakelijk:
Ik wil graag mijn nieuwste aanbod (kwartaalprogramma rond financiën voor ondernemers) hoofdaanbod maken dit jaar en daarnaast meer freebees en korte (online) trainingen uitwerken. 

Heel benieuwd naar alle andere plannen!
Wat zijn die van jou @thamarazijlstra?

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@hetty Oh jee, gaan jullie uit elkaar? Sterkte Hetty. Hoop dat je een fijn plekje buiten Amsterdam vindt, klinkt heerlijk. 

En schoonmaak snap ik zo, haha. Ik kijk ook elke keer naar de afwas en dan denk ik 'volgens mij heb ik het toch echt net allemaal weggewerkt'.  ? 

Ik heb zelf als privéwens om toch echt weer een mooie reis te maken dit jaar. Als avonturier in hart en nieren verlang ik erg naar de wind in m'n haren en onbekende plekken ontdekken. Hangt niet volledig van mij af natuurlijk, maar ik zou dolblij zijn als dat erin zit. 

Zakelijk gezien goed geluisterd afgelopen jaar en met bakken nieuwe ideeën gekomen om het VA vak verder te blijven ontwikkelen, op dit platfom iedereen te geven wat ze nodig hebben en Blueberry elk jaar weer sterker te maken als business en more exciting dan het jaar ervoor ? 

BeantwoordenCiteren
Hetty Knottenbeld
(@hetty)
Nieuw
Deelgenomen: 1 jaar geleden

@thamarazijlstra Tja, het was eigenlijk al een paar jaar 'over', maar we wonen nog altijd in één huis met de kids, en daar mag nu verandering in komen. Maakt ook weer ruimte voor nieuwe liefde bijvoorbeeld 😉

En ja! Ik snap heel goed dat jij graag weer wil reizen! Hopelijk kan het snel weer.

Ben benieuwd wat er allemaal weer aankomt voor Blueberry Dynamic. Ik ben echt te weinig op dit platform geweest, terwijl ik het heel fijn vind om mee te kletsen met iedereen... Ik heb een snelkoppeling aangemaakt om er vaker over na te denken. 

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@hetty Leuk, goed idee. En als je op een forumboard klikt op 'Abonneren op nieuwe onderwerpen' krijg je ook automatisch een mailtje als er een nieuw onderwerp wordt geplaatst. Zo kan je zelf kiezen of je je bijvoorbeeld wilt abonneren op Startersvragen alleen of juist Ondernemen of wat dan ook. Of allemaal 😉

Cheers op nieuwe avonturen en nieuwe liefde ❤️ ? 

BeantwoordenCiteren