Dit is het logo van Blueberry Dynamic
Maak van je dagdroom je droombaan

Zakelijke boekentips

 

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 3 jaren geleden
Berichten: 611
Topic starter  

Zakelijke boekentips

Welke business boeken hebben je geïnspireerd als ondernemer? Welk boek vond je heel leerzaam en op welke manier heeft het je geholpen?

 

* Voor echte genietboeken is de topic tips voor persoonlijk leesvoer hier geopend.


Citeren
Marit Verlaat
(@marit)
Blueberry Guru
Deelgenomen: 2 jaren geleden
Berichten: 37
 

Ja, ik heb er wel een paar. 

 

You are a badass van Jen Sincero is my all-time favorite. Dit boek heeft er voor gezorgd dat ik moest veranderen en dat ik nu VA ben. Ook haar boek You are a badass at making money is een aanrader. Nee, geld is niet vies. Geld is fantastisch en buys happiness. 

Daarnaast heb ik The Big Leap van Gay Hendricks gelezen. Het heeft mij aan het denken gezet. Ik denk dat ik het nog een (paar) keer moet lezen om er daadwerkelijk alles uit te kunnen halen.

Wolfpack van Abby Wambach is niet echt een zakelijk boek, maar heeft voor mij bevestigd dat wij vrouwen elkaar moeten helpen en niet elkaar tegen moeten werken. 

The Latte Factor van David Bach heeft ervoor gezorgd dat ik weer pensioen ging opbouwen en een beleggingsrekening heb geopend.

Ik ben super benieuwd naar andere boeken!

 


BeantwoordenCiteren
Susanne Grant
(@susannegrt)
Blueberry Expert
Deelgenomen: 2 jaren geleden
Berichten: 27
 

Jen Sincero is ook mijn favoriet op het moment! Ik heb haar 3 basass boeken en kijk vol verwachting uit naar de 4de die later het jaar uitkomt! 


BeantwoordenCiteren
Josta Hulzebosch
(@josta)
Blueberry Starter
Deelgenomen: 7 maanden geleden
Berichten: 3
 

MacBerger's "Hoe ik mezelf opvoedde van mislukking tot succes in verkopen" beroerde me genoeg om eropuit te gaan en te verkopen.
Ik weet de titel niet meer, maar een ander boek dat ik niet kon wegleggen was The Cluetrain Manifesto van Christopher Locke, Doc Searls, David Weinberger & Rick Levine. Het heeft me geholpen te beseffen dat je je bedrijf kunt promoten zonder veel geld uit te geven aan advertenties.
Pak nooit Hoe vrienden te winnen en mensen te beïnvloeden door Dale Carnegie op, wat in feite verouderde marketingpropaganda is van 100 jaar geleden! Het kan toen waar zijn geweest omdat het gaat over mensen die ongeschoold zijn over psychologie of goedbedoelende mensen van vóór het internet, waar informatie zich nu zo snel verspreidt.


BeantwoordenCiteren

Stuur mij een appje:

0630944036

Stuur een mailtje naar:

klantenservice@blueberrydynamic.nl

Vul het contactformulier in: