De Blueberry VA Academy

Waar vrijheid en werk één worden

Door Thamara Zijlstra

Gerenommeerd Virtual Assistant Coach Voor Ambitieuze Vrouwen
Vragen? Stuur mij een appje:
06-23813931

Ontmoet Thamara Zijlstra

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  
Wat voor werk doe je en hoe ziet dat eruit?
Als oprichter van Blueberry Dynamic ontwikkel ik sinds 2013 opleiding en trainingen, mentor en coach ik starters en beheer ik VA Lab - de grootste virtual assistant community van Nederland - en de totale Blueberry ondernemerscommunity. Ik creëer content, ontwikkel samen met Lior de strategie, praat met de media en klets vooral de hele dag met mensen.

Wat is je grootste drijfveer om zelfstandig te ondernemen?
Vrijheid, absoluut. Ik heb altijd geweten dat een baan in loondienst niet de beste plek is voor mij en in het ondernemen alles gevonden wat ik zoek in het leven. Ik gedij het beste in een omgeving waar ruimte is voor continue creativiteit en uitdaging, en natuurlijk mijn eigenwijsheid. Het zelfstandig ondernemerschap brengt me de vrijheid om te doen wat goed is voor mij, om alles te doen wat ik zo graag doe en om anderen te helpen op de manier die ik het beste kan.

Wat is voor jou op dit moment de grootste uitdaging in je werk?
Om ons nieuwe Blueberry ondernemersforum onder de aandacht van een groot publiek te brengen. 6 jaar geleden heb ik vanuit het niets de virtual assistant community opgebouwd en groot gemaakt en ik heb er heel veel zin in om dat opnieuw te doen voor ondernemers hier op dit forum. Maar natuurlijk is dit anders en het is een spannend avontuur.

Wat is een leuk feitje over jou?
Ik ben een wereldreiziger in hart en nieren. Ik heb 15 jaar lang intensief de aarde rondgereisd en ben op alle continenten geweest, behalve op Antartica (wat me een waanzinnige plek lijkt om ooit nog te mogen bewonderen). 

Wat is één van de meest impactvolle lessen die je hebt geleerd in je leven?
Dat je hart achterna gaan en onbeschaamd jezelf zijn de grootste positieve impact heeft op je eigen leven en dat van anderen.  

Citeren
Emma Clark
(@emma-clark)
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Wat goed dat jij die waardevolle les al (een tijdje geleden) geleerd hebt. Ik zit nog steeds in die les, het lukt me steeds beter. Ik wens je onwijs veel succes met het groot maken van het nieuwe forum, maar ik heb er alle vertrouwen in! ? 

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@emma-clark Ha, thanks. Het is een work in progress denk ik. Een les die je leert en een standpunt die je inneemt. Het is iets waar je elke dag keer op keer opnieuw voor gaat staan. Ik denk dat je realiseren dat het zo werkt de belangrijkste les is trouwens. Het is nog altijd best een radicaal idee dat je door je eigen welzijn voorop te stellen een positieve impact maakt op het leven van anderen (en natuurlijk dat van jezelf). Heb je dat zelf al gemerkt? In je eigen proces of als je kijkt naar mensen om je heen die die eigenheid uitstralen en daarmee anderen positief beïnvloeden? 

BeantwoordenCiteren
Emma Clark
(@emma-clark)

@thamarazijlstra ik denk dat als je echt jezelf bent en jouw eigenheid dus duidelijk naar voren komt, je mensen duidelijker gaat "afstoten", maar ook mensen duidelijker gaat aantrekken. En dán maak je een positieve impact.

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@emma-clark Klopt, zo werkt het helemaal. Mooi is dat hè? Daarnaast is het ook zo dat als het je, om wat voor reden dan ook, niet lukt om onbeschaamd jezelf te zijn, je ballast met je meedraagt. Dat elke dag meedragen kost je veel energie. Als het je lukt om dat allemaal van je af te gooien zal je merken dat je zoveel extra energie hebt. Met deze energie kun je mooie dingen doen. Echt, daar plukt iedereen de vruchten van. Gaaf hoe dat werkt.

Emma Clark reageerde
BeantwoordenCiteren
Emma Clark
(@emma-clark)

@thamarazijlstra Wijsheid van de bovenste plank! ?

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@emma-clark BAM

Emma Clark reageerde
BeantwoordenCiteren
(@vairene)

@thamarazijlstra, wat mooi en bijzonder om te lezen dat je doet wat je leuk vindt. Bovenal dat je ook succesvol bent. VA Lab en dit forum is een bron van volop inspiratie voor me. Ik leer iedere dag; het vallen, opstaan en opnieuw beginnen.

Groei ervaren, staat op m'n bucketlist.

Heel veel spirit & blessings met het voortzetten van je succesvolle business.

BeantwoordenCiteren
Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin
Topic starter  

@virtual-business Wat een mooie woorden, dankjewel. En fijn dat je zo geinspireerd raakt door beide communities. 

BeantwoordenCiteren
(@vairene)

? ? Top toch!

BeantwoordenCiteren

De grootste VA community van Nederland:

Profielfoto van Thamara Zijlstra - eigenaar van Blueberry Dynamic
Hoi, ik ben Thamara

Ben je net zo eigenwijs als ik? Creëer dan zelf je eigen droombaan. Je eigen dag indelen, werken waar je maar wilt én zelf kiezen met wie je werkt. Als virtual assistant gaat het om wat JIJ belangrijk vindt. Het is tijd om te genieten van je vrijheid. Het is tijd voor jou!

Vraag een gratis dagdroomgesprek aan

Waarom ga je geen werk doen waar je energie van krijgt en waar je écht blij van wordt?

Begin met gemak je eigen goedlopende business als Virtual Assistant (VA)

Is Virtual Assistant worden iets voor jou?

Doe de professionele VA Beroepstest

Persoonlijk Whatsapp consult

Adviesprijs:
27,95
Prijs inclusief btw.
Nu GRATIS!

Waarom zou iemand zoals jij geen leuker werk kunnen creëren?

Vraag een gratis 1-op-1 gesprek aan met mij
In een dagdroomgesprek maak ik tijd voor jou. Een persoonlijk gesprek waarin jij en jouw dromen centraal staan. Stel al je vragen en ontdek of VA worden écht bij jou past.

Stuur mij een appje:

0630944036

Stuur een mailtje naar:

klantenservice@blueberrydynamic.nl

Vul het contactformulier in: