Met spoed ben ik op zoek naar een Virtual Assistant die een absolute kei is in complex agendabeheer.
Wat belangrijk is:
✔ Je checkt elke dag de mailbox en onderneemt direct actie op afspraken en aanvragen die hierom vragen.
✔ Je vindt het geen probleem om ook telefonisch contact te onderhouden met partijen t.b.v. het plannen van afspraken, trainingen en bijeenkomsten om de snelheid er in te houden.
✔ Je kunt snel schakelen, wat belangrijk is omdat de opdrachtgever voor verschillende organisaties en dus met meerdere contactpersonen werkt.
✔ Je kunt te allen tijde de rust en het overzicht bewaren en de juiste inschatting maken wat prioriteit heeft.
✔ Je wilt, naast agendabeheer, ook t.z.t. andere klussen oppakken zoals het maken en versturen van een nieuwsbrief, het doen van de facturatie en het onderhouden van het LinkedIn profiel.
✔ Je woont bij voorkeur in de regio Haarlem(mermeer) of Amsterdam.
✔ Je bent per direct (of in ieder geval begin april) beschikbaar.
Interesse in deze virtual assistant vacature? Mail mij een korte motivatie, je tarief en per wanneer je beschikbaar bent naar [contactgegevens verwijderd]