Functietitel: Community Ondersteuner
Geschat aantal uur per week: 5-8
Indicatie uurtarief: tussen €45 en €60
In verband met het zwangerschapsverlof van de Community Manager zoeken wij tijdelijk een Community Ondersteuner.
Wij zijn een bedrijvennetwerk voor duurzame ondernemers. Bedrijven en organisaties die in hun branche voorop lopen met duurzaam en sociaal ondernemerschap. En zich actief inzetten voor de ontwikkeling, kwaliteit en zichtbaarheid. Wij zijn een onderdeel van een landelijke beweging, die zowel voor particulieren als ondernemers diverse opties biedt om aan te sluiten.
Check voor meer informatie vooral even de website.
Onze Community Manager gaat (uiterlijk) per half februari met zwangerschapsverlof en we zoeken een tijdelijke invulling om een deel van haar taken gedurende zo’n 4 à 5 maanden over te nemen. Naast een overdracht vanuit de Manager en diverse werkbeschrijvingen, werk je voor je aansturing nauw samen met de oprichtster van het netwerk, op wie je uiteraard kunt terugvallen.
Taken:
– Maandelijkse facturatie lidmaatschappen
– Events: plannen (samen met Heidi en evt andere partijen), agenda website updaten, locatie, uitnodigingen en aanmeldingen. Zal naar verwachting niet veel zijn.
– Mailbox bijhouden: dagelijkse gang van zaken, vragen vanuit deelnemers, vooral contact met Heidi over af te handelen dingen.
– Social media: tot nog toe geen specifieke regelmaat in online activiteiten, maar dit mag wel. Wellicht creëren we samen een planning van tevoren.
– Ledenupdates uitsturen: ipv nieuwsbrief informeren we onze deelnemers met regelmaat via mail.
– Ledenadministratie: bij aan- en afmelden van deelnemers, procedure vanuit werkbeschrijving.
– Overig:
> indien tijd beschikbaar, is er nog een algemene to-do lijst van kleine dingen die nog afgewerkt kunnen worden
> evt. content beheer website (met name blogs plaatsen)
> heb je zelf specifieke skills die je wil inzetten, dan horen we dat graag!
Programma’s / Software:
– Snelstart boekhouden
– LaPosta
– Canva
– Gmail (inbox met import van verschillende mailadressen)
– Buffer social media planner (LinkedIn, IG, FB)
– Word en Excel
– Trello
– WordPress (Elementor)
Praktische details:
We zoeken dus iemand met affiniteit voor duurzaam 🙂
– Start half januari met kennismaken/inwerken/overdracht
– Start volledige inzet uiterlijk half februari; flexibiliteit om eerder te starten indien nodig wordt gewaardeerd
– Einde tussen half juni en half juli: nog even afhankelijk van exacte geboortedatum (etc.) en overdracht terug naar de Community Manager.
– Verwachting is ca. 5 uur per week, maar flexibel (in overleg) tot 8 uur. Liefst verdeeld over 2 of 3 dagen. In ieder geval de maandag of vrijdag (allebei mag ook natuurlijk) ivm overleg met Heidi.
– Uurtarief 45,- (facturatie per maand achteraf)