Beste VA’s,
Vanwege drukte en een tweede eigen bedrijf ga ik afscheid nemen van mijn allereerste VA-klant.
Wie o wie wil mijn taken overnemen?
Vijf jaar geleden ben ik gestart als ondersteuning van één van de oprichters van een bedrijf gespecialiseerd in de verduurzaming van woningen. Het gaat om een flexibele functie van ongeveer 10-15 uur per maand (in overleg meer in drukke periodes). Ze hebben een kantoor in Amsterdam maar volledig remote werken kan zeker – heb ik altijd gedaan.
Belangrijkste taken:
– Dagelijks e-mail controleren en sorteren
– Dagelijkse update
– Agenda beheer
– Weekly: 1x per week incheck moment via telefoon om belangrijkste lopende zaken te bespreken en agenda door te nemen
– Administratieve taken zoals declaraties, contracten opmaken
Profiel:
– Flexibel inzetbaar, minimaal 10- 15 uur per maand
– Zelfstandig, pro-actief, punctueel
– Goede schrijfvaardigheid voor zakelijke e-mails in Nederlands en Engels
Startdatum in overleg, ik werk de nieuwe assistent(e) graag zo snel mogelijk in.
Interesse?
Stuur dan een e-mail met motivatie en cv naar info@lottebosva.nl. Ik doe zelf de eerste screening, vandaar ook mijn bedrijfsnaam bij deze vacature.
Lotte Bos