Branche: vastgoedvermogensbeheer
Functie: medewerker backoffice HR
Aantal uur: 16 – 24 uur uur per week
Periode: z.s.m. voor een periode van 3 maanden (verlenging mogelijk)
Plaats: inwerken in Amsterdam, verder kan er remote gewerkt worden
Contractvorm: detachering/interim
Voor onze opdrachtgever zoeken wij met spoed een virtual medewerker backoffice die het leuk vindt om de komende maanden te helpen met het verder op orde brengen van de HR administratie. Onze opdrachtgever is één van de grootste vastgoedvermogensbeheerders in Nederland. Na een inwerkperiode kan deze opdracht vanuit huis uitgevoerd worden.
Medewerker backoffice HR
Als medewerker backoffice HR ga je aan de slag met het opschonen en structureren van dossiers. Denk hierbij aan het hernoemen van documenten, het aanbrengen van de juiste structuur in de digitale omgeving, het aanbrengen van uniformiteit en het uitvoeren van controles op personeelsdossiers (check in en uit dienst etc.). Ben jij administratief goed onderlegd? Dan kun je door de komende maanden in deze administratie te duiken de opdrachtgever echt verder helpen.
Jouw profiel
- Je bent administratief goed vaardig.
- Je hebt aantoonbare ervaring met het structureren van administratie.
- Ervaring met HR administratie en Sharepoint is een pre.
- Je bent digitaal vaardig en maakt je nieuwe systemen snel eigen.
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
- Je bent een zelfstarter die na een korte inwerkperiode goed zelfstandig aan de slag kan.
- Je durft vragen te stellen als iets je niet duidelijk is.
- Je denkt mee met een organisatie en durft verbeteringen voor te stellen.
- Het is voor jou mogelijk om in te werken op de werklocatie in Amsterdam.
Interesse?
Deze opdracht staat open voor iedereen die zich in het profiel herkent. Beschik jij over het gevraagde talent, of beschik je nog niet over alles wat we vragen, maar denk je wel dat jij de beste kandidaat bent? Wij ontvangen heel graag jouw update cv en een korte motivatie. Dit kun je sturen naar [contactgegevens verwijderd]
We zien je reactie met belangstelling tegemoet!