Hi mede-virtual assistants!
Voor tijdens mijn verlof ?? ben ik op zoek naar een tijdelijke virtual assistant voor een opdrachtgever.
Het gaat om:
- Ong 3,5/4 maand van a.s. begin aug – eind nov. Opbouw/afbouw in uren in overleg, van ong 4 naar 12 p wk en weer terug naar 4u vanaf half november (ivm overdracht). December stopt de opdracht en neem ik het weer volledig over.
- Liefst geen vakantie gepland in die tijd!
- Uren zelf in te delen, maar grote pre als je de dinsdagen in de oneven weken beschikbaar bent van 19.30u-ong 21.30u om webinar te begeleiden als co-host (niet in beeld, maar achter de schermen).
- Uurtarief afhankelijk van kennis en ervaring, tussen 40 en 50 euro ex btw ongeveer.
- Opdrachtgever is een jong stel in de beleggingswereld; blogger, bezig met boek schrijven, verkoopt cursussen, geeft webinars etc.
- Affiniteit/kennis/ervaring in de beleggingswereld is absoluut een pré!
Ervaring vereist:
- Email beheer in Gmail. Emails kunnen over van alles gaan; van aanvragen tot samenwerkingen van andere mensen in beleggingswereld, klanten van cursussen, partners, nieuwsbrieven, facturen, systemen en alles er tussenin. Jij pakt in principe alle acties vanuit de mail op en beantwoord ze.
- WordPress/Elementor; voornamelijk berichten/blogs maken of wijzigen (content krijg je aangeleverd), pagina’s aanmaken of wijzigen.
- Active Campain (of Mailblue); voornamelijk formulieren, campagnes (content in overleg), automatiseringen, lijsten aanmaken of wijzigen.
- Canva; thumbnails of insta stories ontwerpen, vaak is er al voorbeeld beschikbaar en enkel aanpassing nodig.
- Teksten/blogs controleren en waar nodig taalfouten verbeteren voor op de website.
Pré in ervaring (werkbeschrijving beschikbaar en geen moeilijke systemen, maar niet de bedoeling dat je helft van de te factureren tijd nog lerende bent zeg maar ?)
- Huddle; gebruikers wijzigen/verwijderen, content toevoegen aan cursussen, webinars plaatsen.
- Plug & Pay; oa bestellingen eigen store checken, retouren verwerken, kortingcodes aanmaken, affiliate inkomsten en eigen store inkomsten gespecificeerd inzichtelijk krijgen.
- Mollie; retouren verwerken.
- Snelstart; bonnen en facturen invoeren, leveranciers toevoegen, facturen opstellen.
- Streamyard; livestream aanmaken, co-host zijn tijdens webinars.
Klinkt dit als iets voor jou? Heel graag wat over jezelf en je ervaring mailen naar [contactgegevens verwijderd]
Afgesproken dat ik een selectie van ongeveer 3 virtual assistants voor ze maak en deze aan ze voorstel. Ze gaan dan zelf nog gesprek met je aan of het klikt etc.
Het is een heel leuk, dynamisch bedrijf waarin je mag meedenken in verschillende processen, wel tegen een beetje ad hoc/chaos kunnen ?
Marlijn