Branche: E-commerce
Functie: HR medewerker
Periode: zsm voor een periode van 3 maanden (verlenging mogelijk)
Aantal uren: 15-20 uur per week
Plaats: Den Bosch (volledig remote werken is mogelijk)
Contract: detachering/zzp
Voor onze opdrachtgever zoeken wij per direct een ervaren HR medewerker. Onze opdrachtgever is een E-Commerce bedrijf gespecialiseerd in verlichting. Er werken ruim 30 enthousiaste medewerkers. De uren zijn flexibel in te vullen en er kan indien gewenst volledig vanuit huis worden gewerkt. Werk je liever (deels) op kantoor? Dan is dat ook mogelijk.
Als HR medewerker verzorg je de gehele HR administratie. Je zorgt ervoor dat alles op het gebied van in-, door- en uitstroom is geregeld. Onlangs is de organisatie overgegaan op AFAS.
Jouw werkzaamheden:
Je stelt arbeidsovereenkomsten op en past deze aan waar nodig.
Je houdt de personeelsadministratie bij in AFAS.
Je richt de personeelsadministratie verder in.
Je houdt de gesprekkencyclus actueel.
Je pakt diverse acties op mbt verzuim.
Jouw profiel:
Je hebt minmaal MBO + werk/denkniveau.
Je hebt ervaring met HR administratie.
Je hebt ervaring met een personeesladministratiesysteem. AFAS is pre, geen must.
Je bent sociaal en communicatief vaardig.
Je past goed in een informele organisatie.
Interesse? Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en voldoe je aan de eisen? Stuur dan je korte motivatie en update cv naar [contactgegevens verwijderd]
Four Months is een bemiddelingsbureau.