Het SamSam Servicebureau is een kleine organisatie, 3 van de 5 eigenaars zijn actief in de organisatie en het team wordt momenteel versterkt door een zestal ZZP’ers. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten kunnen rekenen op een hoge kwaliteitsstandaard en goed organiseren zit ons in het bloed. Wij geloven in de synergie van een goede samenwerking en zoeken onze partners met zorg uit. Het Servicebureau is de kern van ons netwerk. Zo is onze ICT dienstverlener door middel van een SaaS oplossing heel nauw betrokken bij de ontwikkeling en innovatie van onze producten en werken we samen met professionele providers voor onder meer arbodienstverlening, (video)marketing en SEO.
Er is erg veel werk te verzetten in ons bedrijf en wij hebben het streven om alles professioneel te organiseren. Niet alleen naar onze klanten toe maar ook in onze eigen organisatie. Wij kunnen jouw hulp als virtual assistant goed gebruiken om ons bedrijf verder te ontwikkelen. In eerste instantie denken wij aan ondersteuning van 1 tot 2 uur per dag. Maar we verwachten de komende maanden te groeien en dan zouden we in overleg de uren kunnen uitbreiden.
Een greep uit de werkzaamheden waarmee je ons kunt helpen:
Communicatie
• Beantwoorden van vragen van ondernemers (mail en telefoon);
• Intakegesprekken voeren met aspirant-deelnemers
Marketing
• Website inclusief SEO
• Nieuwsbrieven
• Maken van presentaties
Finance
• Facturatie aan grote klanten
• Facturatie instroom verwerken
Organisatie
• Vastleggen van onze werkwijze en best practices
De concrete invulling doen we in goed overleg. De werkzaamheden zijn later in overleg eventueel uit te breiden.
Meer weten?
Dit is het Servicebureau: https://samsamservicebureau.nl/
Dit is ons mooie product: https://www.samsamkring.nl/
En hier lees je meer over Roland en Jacqueline, oprichters van SamSam: https://www.samsamkring.nl/over-samsamkring/
Interesse?
Stuur een mail naar [contactgegevens verwijderd]