Meldingen
Alles wissen

Is het forum in plaats van VA Lab?

Thamara Zijlstra
(@thamarazijlstra)
Admin

Is dit forum in plaats van VA Lab?

Nee, VA lab blijft bestaan als besloten groep voor VA's onder elkaar. Dit nieuwe forum is een initiatief met een heel andere intentie. Het is een publiekelijk forum waar de VA community van Nederland meer online zichtbaarheid kan creëren voor zichzelf. Tegelijkertijd is dit een forum voor ondernemers in het algemeen. Dat betekent dat de VA's uitgebreid kunnen netwerken met ondernemend Nederland en ondernemers die op zoek zijn naar een VA de gelegenheid hebben om zonder drempels een volledige community van VA's te bereiken.   

Toen ik in 2014 VA Lab oprichtte was het de eerste community voor virtual assistants in Nederland en het succes en de impact ervan blijken groot. Met het groeien van een community en ieders persoonlijke en zakelijke ontwikkeling over de jaren ontstaan er echter ook nieuwe behoeften. Daar willen we graag in voorzien. Het fantastische concept van VA Lab als community voor en door VA's werkt, dus het is tijd voor een aanvullend concept op een nieuwe plek. 

Op het Blueberry Forum als nieuw platform willen we de virtual assistant community van Nederland naar een hoger niveau tillen, met meer uitdaging en meer ruimte voor ieders individuele behoeften. Het wordt een plek waar VA's en ondernemers elkaar direct kunnen ontmoeten. Wat mij betreft wordt het de allerleukste online netwerkcommunity, waar je graag naartoe gaat en veel leert, vanuit het gemak van je huiskamer. 

Ik heb er ontzettend veel zin in en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Citeren
Topic starter Geplaatst : 24/04/2020 11:21 AM